středa 4. července 2007

PO TÝDNU - Narozeniny 07

Takže jsem se konečně po weeku dostal k tomu sem něco připsat. V uplynulém týdnu od minulé středy následovalo mnoho zajímavého. Začlo to tím když jsem ve čtvrtek vyrazil do Tábora. Udělal jsem si malou zastávku v Praze která se prodloužila až do 6 hodiny podvečerní, což bylo pro mě zrovna neuspokojující, ale co dorazil jsem. V Táboře jsem byl asi v půl 8 kde na mě čekala nehorázná fůra balení a toho všeho okolo když Vás z intru vyhazujou respektiwe odcházíte. No nic v pátek trochu v pressu jsem to odvezl k mým pekelným kamarádům do Dražic a všichni už jsme se jen nachystávali a moc těšili na celovíkendovou kalbu u Pacova. Byly to asi čtvery narozeniny našich známých pod názvem Narozeniny of Přísňáci a přísný to opravdu bylo - byly to narozeniny konkrétně Libušky, Indoše, Kájy a Wlka, kterým tímto tedy ještě jednou přeji vše nej nej nej. K tomu se ještě zapíjelo 9 let PENTATONICY, působící už tak dlouhou dobu na freetekno scéně. Je to už pěknej štráfek času a tak se nedalo tuto pěknou skutečnost opomenout. Toho co bych o této supr rumový čochtačce mohl napsa je opravdu moc takže to shrnu v 1 větě.
Od pátku do neděle totalní masaka moc dobrá kalba se super lidma matlajícíma se rumovým, vodkovým a dalším všelijakým vypalovačem hrnoucím nás do neskutečně intergalaktických stavů nepochopujících okolním světem.

Žádné komentáře: